Followers

Sunday 28 August 2011

~UCAPAN SI PEREPEK~

Assalamualaikum..hai! hehe...agak2 bila raya? tak kisah la kenz...Sebelum aku saya I bagi ucapan berjela2, silalah u olz layan dulu kartun comot kat bawah nie..hehe ^_^
(saje bahasekan diri 'I' .. sbb nak raya dah.. mmg brmotif sgt!)






HAA...SEMANGAT3 DENGAR NAK BALIK KAMPUNG TU...



KALAU DAH TIDUR.....MEMANG LER LIAT NAK BANGUN....


MUKA TAK BERSALAH LANGSUNG...TAPI LAM HATI MEMANG
DA TAKUT DA SBB BANGUN2 SUME DAH SIAP KEMAS..NGEE~


PELAKON TERBAIK! HAHAHA...TAPI X LAME LAA... G MAIN LAPTOP!



OHH BALIK KAMPUNG MEMANG BEST! 
TAPI NAK NGEMAS BAJU SANGAT MALAS...
 BAGI ALASAN, "BARU PAS NYANYI LAGU BRUNO MARS, THE LAZY SONG"



TU LA..BERTANGGUH LAGI KAN...PAKAI TANGKAP JE LAH 
BAWAK BAJU APE PUN...
*Moral nie..moral...*


TERTINGGAL BAJU RAYA! DAH TU, APE YG KAU BAWAK? :P
Alasan bila sedara tanye mane baju raya :: "Aku sayang nak pakai..mahal kot"

I rase u olz dpt tangkap mesej yg cuba disampaikan dlm cite kat atas..kan2??
*mcm gedik plak ayat aku nih*



OKAY...NOW i NAK KASI KAD RAYA INSTANT...hehe...
Saja taknak pos kad raya kat umah korang..
Saja taknak tag2 dekat fb... heee


Sory i x kretif2 nak wat cantik2, yg penting keiklasan kan...
Bukti keikhlasan?? TU..nampak x, ikhlas ; ~FarahinRahman~
Tu la buktinye..hehe...

PESANAN RAYA :
  • jangan 'ingke' sgt...jgn main mercun, main meriam takpe tp jgn attack umah opah aku..
  • makan rendang, kuih raye, lemang etc. jgn lupa baca doa dulu..n beringat2 sikit..jgn balas dendam, mentang2 puasa 30-- hari kan...hehe..
  • duit raya tu xpenting sgt...tp kalau nak bagi, kena banyak2.. (pesanan untuk makcik n pakcik aku) org2 dah besar x payah duit raye..utamakan yg lebih muda... (pesanan utk abg2 n kakak2 sedara aku)
  • kalau balik kampung, hati2 di jalan raya...^_^ 
  • yg dekat2 tu meh la raye umah aku weyy! yg jauh kalau nak dtg pn bley..*TERHARU*
  • maaf zahir batin, jika ada ketelanjuran bicara...or apa2 je yg mengguris hati anda anda dan anda! ^_^ peace!

EH! 1 lagi ucapan i utk uolz...


SELAMAT MENYAMBUT MERDEKA!
Dah 54 tahun kita merdeka kan...sama2 lah kita berusaha mempertahankan kemerdekaan negara kita....
Pupuk semangat patriotik! Jauhi pertelingkahan trutama dlm kalangan bangsa sendiri...
hehe..peace3!!

OKAY tu je utk kali nie...^_______^
JAGA DIRI SEMUA!!!




#Tahun nie raye dekat Kuala Kangsar..turn raye kat korea maybe tahun depan?? ;p

4 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

slmt hari raya aidilfitri minal aidzin wal faidzin... maaf zahir & batin.. peace2!! ^___^

cik_PAIN said...

slmt hari raye jugak..tankQ! peace jugak..^_^

arsene ardham said...

terbaek ar belog ko paen.. pape pon slamat raye! haha..

cik_PAIN said...

ala ko x iklas kan..? =P haha...raye dah slmt, bile nak mntk maap kat aku nie?grr